مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 18:082020-02-01سياسي

گردشگری صنعتی مهم و بسیار شکننده است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه روزهای سختی را در صنعت گردشگری سپری و تجربه می کنیم گفت: صنعت گردشگری با توجه به اینکه یک صنعت مهم به شمار می رود بسیار هم شکننده است و با کوچکترین تهدید و بحرانی اتفاقات غیرقابل پیش بینی در این صنعت رقم خواهد خورد.

فریدون فعالی شامگاه شنبه در سمینار بزرگ HSE ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری که با حضور مدیران هتل های استان کرمان برگزار شد ،گفت: آنچه که امروز باید به آن توجه شود بحث امنیت و ارایه خدماتی است که در بخش گردشگری ارایه داده می شود.

وی ادامه داد: با حضور در نمایشگاه های داخل و خارج کشور به عنوان نماینده دولت و بخش خصوصی تمام تلاشمان این است که به هر شکل ممکن ایران را کشوری امن و مهمان نواز معرفی کنیم که در واقع هم همین طور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان کرمان با بیان اینکه کشور ایران دارای تمدن 7 هزار ساله است و مهمان نوازی سرلوحه کار مردمان این دیار است ، گفت: آنچه امروز در صنعت هتل داری و در دنیا مهم می باشد و رقم می خورد ارائه خدمات مطلوب است .

وی ارائه سرویس بیش از حد انتظار مهمان می تواند خود در جذب گردشگر بسیار موثر باشد و این مهم است چرا که ارائه خدمات مطلوب امروزه در سطح دنیا حرف اول را می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری صنعتی مهم و بسیار شکننده است

گردشگری صنعتی مهم و بسیار شکننده است