مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 19:002020-02-01فرهنگي

شبکه سه سیما رضایت نداد / گره های «کتونی زرنگی» کورتر شد!


شبکه سه سیما که به دلیل آنچه «خطای فاحش کارگردان» عنوان کرده بود، پخش مجموعه «کتونی زرنگی» را پیش از آغاز متوقف کرد، با وجود توضیحات کارگردان و تهیه کننده به پخش این سریال رضایت نداد.

- شبکه سه سیما که به دلیل آنچه خطای فاحش کارگردان عنوان کرده بود، پخش مجموعه کتونی زرنگی را پیش از آغاز متوقف کرد، با وجود توضیحات کارگردان و تهیه کننده به پخش این سریال رضایت نداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که انتظار می رفت شبکه سه سیما از شامگاه گذشته پخش سریال کمدی کتونی زرنگی را آغاز کند، پس از انصراف از این تصمیم، از امشب (12 بهمن ماه) اقدام به بازپخش سریال مجموعه تلویزیونی پروانه ، ساخته جلیل سامان کرده است.

قصه مجموعه پروانه که برای اولین بار سال 92 از تلویزیون پخش شد، در اواخر دهه پنجاه می گذرد و روایتگر داستان جوانی است که در سال های دهه پنجاه با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه ای را تجربه می کند.

حامد کمیلی، نیما رییسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سارا بهرامی، سپیده خداوردی، منصور نصیری و الهام چرخنده از جمله بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی هستند.

سریال تلویزیونی پروانه در 16 قسمت 40 دقیقه ای، در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سه سیما رضایت نداد / گره های «کتونی زرنگی» کورتر شد!

شبکه سه سیما رضایت نداد / گره های «کتونی زرنگی» کورتر شد!