مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-01فرهنگي

متهم شدیم که چرا هیچ کورسوی امیدی در «سه کام حبس» نگذاشتید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری فیلم سه کام حبس به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور با حضور کارگردان، ساسان سالور (تهیه کننده)، - متهم شدیم که چرا هیچ کورسوی امیدی در سه کام حبس نگذاشتید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری فیلم سه کام حبس به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور با حضور کارگردان، ساسان سالور (تهیه کننده)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، مهدی ابراهیم زاده (صدابردار)، غزاله معتمد (طراح لباس) سحر شهامت (طراح صحنه)، محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، متین ستوده و سمیرا حسین پور بازیگران فیلم و با اجرای محمود گبرلو امروز شنبه دوازدهم بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای نشست ساسان سالور از حضار درخواست کرد که به احترام جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی یک دقیقه سکوت کنند و بایستند.

در ادامه سامان سالور درباره قصه فیلم گفت: بسیاری فیلم ها با موضوعات اجتماعی ساخته می شوند و ساخت این فیلم سه سال زمان برد.

تلاش ما بر این بود که جنبه دیگری از اعتیاد و ضربه ای که به خانواده می زند را به تصویر بکشیم.

از نظر من فراگیری اعتیاد در جامعه موضوع مهمی است و امیدوارم این فیلم تلنگری برای این افراد باشد که زندگی خانوادگی شان را تباه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم شدیم که چرا هیچ کورسوی امیدی در «سه کام حبس» نگذاشتید

متهم شدیم که چرا هیچ کورسوی امیدی در «سه کام حبس» نگذاشتید