مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 19:502020-02-01سياسي

گفتمان غالب رسانه ای در استان سمنان شکل نگرفته است


شاهرود _ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در خصوص آگهی ها باید جریان سازی رخ دهد، گفت: گفتمان غالب رسانه ای هنوز در استان شکل نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت شامگاه شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری شاهرود بابیان اینکه قانون آگهی ها چنان که باید و شاید رعایت نشده است، ابراز داشت: طبق قانون توزیع کننده آگهی باید اداره فرهنگ و ارشاد باشد اما در عمل این مهم هنوز اجرایی نشده است.

وی بابیان اینکه رسانه حزیی از خانواده ارشاد محسوب می شود، افزود: بدون اعضا قطعاً خود ارشاد نیز وجود خارجی پیدا نخواهد کرد لذا نباید اجازه دهیم که رسانه ها و ارشاد در خصوص آگهی ها دور زده شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در خصوص آگهی ها باید جریان سازی اتفاق بیافتد، ابراز داشت: این به معنای بداخلاقی یا گل آویز شدن نیست بلکه منظور شما گیری گفتمان غالب رسانه است تاکسی جرئت دور زدن آن را نداشته باشد.

فضیلت در ادامه تصریح کرد: این مورد در قانون ذکرشده که در صورت عدم رعایت قانون یعنی ارائه آگهی خارج از اداره ارشاد این اختیار به اقتصاد و دارایی داده شد تا ذی حسابان را مو کلف به اجرای مسیر از راه ارشاد کنند لذا باید به هم کمک کنیم تا این گفتمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان غالب رسانه ای در استان سمنان شکل نگرفته است

گفتمان غالب رسانه ای در استان سمنان شکل نگرفته است