مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 21:402020-02-01ورزشي

برگزاری جشنواره ورزش و نشاط خانوادگی در مازندران


معاون توسعه ورزش همگانی اداره ورزش و جوانان مازندران گفت: جشنواره های ورزش و نشاط خانوادگی با محوریت همکاری ورزش و جوانان در بوستان و پارک های تفریحی در دو فاز زمانی 12 بهمن ماه فجر تا 22 بهمن ماه و سپس 20 اسفند ماه لغایت 20 فرورین ماه اجرا خواهد شد.

- حسین دلیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: ورزش همگانی نقش مهمی در ارتقای سلامت و کاهش نابهنجاری و بیماری های غیر واگیر دارد، از این رو ما به دنبال اضافه کردن این بخش به سبد نیاز خانواده ها هستیم.

وی یادآور شد: بر طبق آخرین آمار 29 میلیون نفر از جمعیت کشورمان کم تحرک یا بی تحرک بوده و  دچار اضافه وزن و عارضه چاقی هستند، به همین دلیل امروز باید ورزش همگانی را به عنوان نیاز مبرم در نظام سلامت توسعه بدهیم.

دلیری افزود: وزارت ورزش و جوانان در سال جاری با برنامه ریزی محوری در جهت افزایش مشارکت مردم در فعالیت های بدنی و ارزشی و همچنین ارتقای سطح دانش مردم در راستای سواد حرکتی و ورزشی با شعار مردم فعال و ایران فعال اقداماتی را انجام داده است.

این مسؤول تصریح کرد: در استان مازندران در ایام دهه فجر طرح ملی فجر تا نوروز را با هدف افزایش مشارکت مردم در فعالیت های بدنی برنامه ریزی کرده و به ادارات ابلاغ کردیم این طرح از اول بهمن ماه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ورزش و نشاط خانوادگی در مازندران

برگزاری جشنواره ورزش و نشاط خانوادگی در مازندران