مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 22:052020-02-01سياسي

معاون وزیر کشور: 81 درصد از کل اعتبارات روستایی اختصاص یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید رضا جندقیان شامگاه شنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در روستای محمدآباد عرب ها از توابع بخش جوادآباد ورامین برگزار شد اظهار داشت: تئوریسین های ایران ستیز با طراحی نقشه ای موسوم به مثلت دلتا تلاش دارند تا ایران اسلامی را از مسیر پیشرفت خارج کند.

وی گفت: یکی از اضلاع اصلی این مثلث دلتا، استفاده از رسانه ها است تا با ارسال پیام های دروغین، فضای ایران ستیزی را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با بهره گیری از فضای مجازی و رسانه، افراد کار بلد کشور و متخصصین را در مقابل مردم قرار داده و آنان را بی کفایت جلوه دهند.

جندقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دولت در رفع مشکلات مناطق روستایی گفت: در حال حاضر 37 هزار و 200 دهیاری، وظیفه رسیدگی به 21 میلیون ساکن مناطق روستایی را بر عهده دارند و وزارت کشور نیز برای ساماندهی امور مربوط به زندگی این افراد، تصمیمات کلانی را اتخاذ و اجرایی کرده است.

وی با اشاره به این که در دنیا، دولت ها اشتغال ایجاد نمی کنند اظهار داشت: هر چند که دولت ها وظیفه صدور مجوز برای فعالیت تولیدکنندگان و ایجادهماهنگی با دستگاه های مختلف و خدمات رسان را بر عهده دارند ولی دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با اعطای تسهیلات ارزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: 81 درصد از کل اعتبارات روستایی اختصاص یافته است

معاون وزیر کشور: 81 درصد از کل اعتبارات روستایی اختصاص یافته است