مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 03:552020-02-02ورزشي

خاتمه نخستین دوره جام خوشه چین در شیراز


نخستین دوره جام خوشه چین که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد با مشخص شدن تیم های برتر، به نقطه پایان خود رسید.

- ایسنا/فارس نخستین دوره جام خوشه چین که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد با مشخص شدن تیم های برتر، به نقطه پایان خود رسید.

نخستین دوره از مرحله نهایی جام خوشه چین که از چهارشنبه نهم بهمن در شیراز آغاز شده بود، عصر شنبه 12 بهمن و با مشخص شدن تیم ها و ورزشکاران برتر در رشته های مختلف، به نقطه پایان رسید.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ورزشی روستاییان کشور(خوشه چین)، گفت: و ورزش بهترین عرصه برای حرکت در مسیر رشد و تعالی انسان است.

عبدالحمید احمدی ضمن تبریک آغاز دهه فجر از حمایت های استاندار فارس از حوزه ورزش و تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مرحله نهایی جام خوشه چین در شیراز قدردانی کرد و افزود: برای وزارت ورزش و جوانان بسیار شوق انگیز است که توانسته است با نگاهی عدالت محور اولین دوره رقابت های سراسری روستاییان و عشایر کشور را برگزار کند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما با تهدیدهای زیادی در حوزه سلامت جسمی و روحی مواجه است افزود: بهترین و موثرترین راه برای مواجهه با چنین تهدیدهایی ورزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمه نخستین دوره جام خوشه چین در شیراز

خاتمه نخستین دوره جام خوشه چین در شیراز