مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 04:352020-02-02سياسي

انسجام ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ملت ایران است


انسجام ملی و اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: انسجام ملی و اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران است.

وحدتی شب گذشته 12 بهمن در جلسه بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در زاهدان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: انقلاب اسلامی پس از گذشت 41 سال، همچنان پیروز و مقتدر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در دل مردم جهان قرار دارد و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار بوده به نحوی که بسیاری از جوانان کشورهای اسلامی، ایران اسلامی را الگوی خود در مواجهه با استکبار جهانی قرار داده اند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه همچنین نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در جبهه مقاومت بی بدیل و بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: ایشان مدیریت جهادی را سرلوحه کار و مبارزه خود با صهیونیست ها و جریان های تکفیری قرار داده بود و در قاموس او شکست و ناامیدی جایی نداشت که امیدواریم همه مدیران و مسئولان کشور در هر جایگاه و منصبی، ایشان را الگوی خود قرار دهند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا، رییس کل دادگستری استان نیز با تبریک دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهداء و یادگار امام راحل (ره) بیان کرد و گفت: انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ملت ایران است

انسجام ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ملت ایران است