مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 04:402020-02-02فرهنگي

موزه های رایگان برای دهه فجر


نمایشگاه «میراث باستان شناسی اسپانیا» در موزه ملی ایران و همه ی تالارهای کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه فجر، به صورت رایگان آماده بازدید مخاطبان و گردشگران هستند.

- نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا در موزه ملی ایران و همه ی تالارهای کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه فجر، به صورت رایگان آماده بازدید مخاطبان و گردشگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو موزه ملی ایران و موزه ملی ملک که سال گذشته هشتاد سالگی خود را جشن گرفتند، بازدید از فضاهای موزه ای خود را دردهه فجر رایگان اعلام کردند، با این تفاوت که موزه ملی ایران فقط بازدید از نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا را برای گردشگران داخلی و خارجی خود رایگان اعلام کرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، در کنار کتابخانه نفیس نسخه های خطی و چاپی، مجموعه ای از آثار و اشیای ارزشمند تاریخی را در تالارهای گوناگون خود جای داده است.

مجموعه سکه، حدود 10 هزار سکه تاریخی از دوران پیش از هخامنشی (از سده ششم پیش از میلاد)، تالار سکه، تالار کمال الملک و خاندان غفاری، تالار کتابت و نگارگری، مجموعه هنر لاکی، مجموعه اهدایی بانو عزت ملک ملک - دختر بزرگ حاج حسین آقا ملک واقف این گنجینه، نمایشگاه دایمی حاج حسین آقا ملک، تالارهای تمبر ، هزارداستان ، هنر و زندگی و علوم در ایران اسلامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های رایگان برای دهه فجر

موزه های رایگان برای دهه فجر