مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 04:402020-02-02سياسي

فرماندار خاش: رویکرد پاسخگویی مدیران به مردم از اهداف دولت است


آسیب شناسی مشکلات، کاهش دادن دغدغه ها، سامان دهی نحوه برخورد مسئولان با مردم، حذف بروکراسی زاید، بالابردن شاخص های رضایتمندی و پاسخگویی مدیران به مردم در کنار ارائه عملکردی شفاف از دولت در دیدارهای مردمی مورد توجه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان خاش گفت: آسیب شناسی مشکلات، کاهش دادن دغدغه ها، سامان دهی نحوه برخورد مسئولان با مردم، حذف بروکراسی زاید، بالابردن شاخص های رضایتمندی و پاسخگویی مدیران به مردم در کنار ارائه عملکردی شفاف از دولت در دیدارهای مردمی مورد توجه است.

صاحب گل صالحی 12 بهمن ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه خاش بیان کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید چرایی حرکت امام راحل، چگونگی شکل گیری انقلاب و خدمات و دستاوردهای نظام و دولت برای مردم تبیین شود.

وی اظهار داشت: دولت در گام دوم انقلاب به توسعه خدمات و اهمیت دادن به نیازهای مردم می اندیشد و در آرایش جنگی دشمن نیز متناسب با برنامه های آنان تدبیر و مقابله می کند.

فرماندار خاش با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، قطعا ایستادگی و مقاومت مردم طی این 41 سال در برابر ترور، جنگ هشت ساله وتحریم ها موجبات اقتدار، صلابت، جمهوریت و اتحاد در نظام مقدس جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خاش: رویکرد پاسخگویی مدیران به مردم از اهداف دولت است

فرماندار خاش: رویکرد پاسخگویی مدیران به مردم از اهداف دولت است