مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:002020-02-02سياسي

افتتاح مرکز همکاری های دولت الکترونیک ازبکستان و کره جنوبی


مرکز همکاری های دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال ازبکستان و کره جنوبی در شهر «تاشکند» افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مرکز همکاری های دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال ازبکستان و کره جنوبی در شهر تاشکند افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه مرکز همکاری های دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال ازبکستان و کره جنوبی در محل ساختمان آژانس ملی مدیریت طراحی وابسته به ریاست جمهوری برپا شد.

در این مراسم دمیتری لی مدیر آژانس و هیئت کره جنوبی به سرپرستی یون جان اینوم معاون وزیر مدیریت دولتی و امنیت کره جنوبی حضور پیدا کردند.

کره جنوبی آماده اعزام کارشناسان برای حضور در توسعه سیستم دولت الکترونیک و همچنین سازماندهی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت برای متخصصان آژانس ملی مدیریت طراحی و سازمان های دولتی جهت آشنایی با تجربه کره جنوبی است.

وظایف اولویت دار این مرکز، تنظیم ابعاد توسعه و تکامل سیستم دولت الکترونیک بر اساس مطالعات، هماهنگی در به کار بردن سیستم های اطلاع رسانی و اقدامات برای تکامل سیستم دولت الکترونیک، طرح های دیجیتال سازی و توسعه اقتصاد دیجیتالی است.

همچنین برگزاری مطالعات بازاریابی برای پیشبرد دولت الکترونیک و بهبود کیفیت ارائه خدمات دولتی، توسعه و  به کار بردن فناوری های دولت الکترونیک در مدیریت دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز همکاری های دولت الکترونیک ازبکستان و کره جنوبی

افتتاح مرکز همکاری های دولت الکترونیک ازبکستان و کره جنوبی