مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:062020-02-02ورزشي

چهار مدال رنگارنگ، سهم آذربایجان غربی از المپیاد ورزش های روستایی


ابراهیم بهجت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال پسران روستایی استان با پیروزی سه بر 2 مقابل قزوین در دیدار نهایی بر سکوی قهرمانی این رقابت ها جای گرفت و به مسابقات بین المللی راه یافت؛ گل های تیم آذربایجان غربی را در این دیدار، فرزاد نبی زاده، آکو محمدیان و نوید وفایی به ثمر رساندند.

وی بیان کرد: تیم والیبال دختران روستایی آذربایجان غربی نیز در دیدار نهایی جام خوشه چین با برتری مقابل اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به مرحله بین المللی راه یافت.

وی ادامه داد: در رشته های انفرادی این مسابقات، ‏نیاز مقصودی مقام سوم رقابت های چوب کشی دختران را به دست آورد و متین کدخدایی نیز بر جایگاه سوم مسابقات هفت سنگ پسران جای گرفت و هر کدام یک مدال برنز بر گردن آویختند.

دبیر هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی گفت: در رشته دو 2 هزار متر دختران نازلی صبوری چهارم شد، سمیه ابراهیمیان مقام چهارم رشته هفت سنگ دختران را کسب کرد و تیم طناب کشی پسران استان نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بهجت افزود: آذربایجان غربی آبان امسال نیز با کسب 6 مدال طلا، سه نقره و یک برنز عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر منطقه 3 کشور /جام خوشه چین/ را که به میزبانی ارومیه برگزار شد، کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مدال رنگارنگ، سهم آذربایجان غربی از المپیاد ورزش های روستایی

چهار مدال رنگارنگ، سهم آذربایجان غربی از المپیاد ورزش های روستایی