مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-02سياسي

سرخو: هر دیدگاهی در مجلس آتی نماینده ای دارد


امیدواریم مردم عزیز کشورمان با هر تفکری که دارند متوجه شرایط کشور باشند و با استقبال بیش تر از گذشته پای صندوق رای بروند و موجب استحکام کشور و نظام شوند.

- یک فعال سیاسی گفت: امیدواریم مردم عزیز کشورمان با هر تفکری که دارند متوجه شرایط کشور باشند و با استقبال بیش تر از گذشته پای صندوق رای بروند و موجب استحکام کشور و نظام شوند.

محسن سرخو در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با چینش سیاسی مجلس آینده اظهار کرد: برداشت من این است که مجلس آینده ترکیبی از اصلاح طلبان، اصولگرایان، افراد میانه رو و مستقلین خواهد بود.

پیش بینی من از مجلس آینده مجلسی ترکیبی است.

وی ادامه داد: با توجه به رد صلاحیت کاندیداها در جریان اصلاحات، انتظار می رود که در دوران اعتراضات بسیاری از آنان به عرصه انتخابات بازگردند؛ اگر این اتفاق بیافتد در گرم تر شدن انتخابات اثر موثری خواهد داشت.

این عضو سابق شورای شهر تهران معتقد است: متاسفانه دیدیم برخی افراد که در رسانه ها و مجامع عمومی درباره واگذاری املاک نجومی یا گرفتن املاک نجومی مورد سوال قرار گرفتند و خودشان به دست داشتن شان در این پرونده اذعان کردند تایید صلاحیت شدند! سرخو اظهار امیدواری کرد کرد اعتراضات رد صلاحیت شدگان به نتیجه برسد تا تکلیف برای مجلس آینده روشن تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخو: هر دیدگاهی در مجلس آتی نماینده ای دارد

سرخو: هر دیدگاهی در مجلس آتی نماینده ای دارد