مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-02پزشكي

نقش پررنگ حدود 99 درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان دهانه رحم


استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقش 99 درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان دهانه رحم اشاره کرد و گفت: این سرطان به طور کامل با آموزش و تزریق واکسن قابل پیشگیری است.

- به نقل از روابط عمومی همایش چالش های بالینی در بیماری های زنان، زایمان و نازایی؛ خانم دکتر فرح فرزانه در آستانه برگزاری سومین کنگره چالش های بالینی در بیماری های زنان، زایمان و نازایی گفت: این همایش 16 تا 18 بهمن در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور استادان و صاحب نظران برجسته داخل و خارج از کشور برگزار می شود و جدیدترین دستاورد های علمی و درمانی در زمینه بیماری های زنان زایمان و نازایی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این همایش به همت مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هر دو سال یکبار برگزار می شود، افزود: در همایش امسال اکثر موضوعات مرتبط با بیماری های زنان، زایمان و نازایی به صورت چالشی مورد بحث قرار می گیرد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: موضوعات مختلف از جمله موضوعات مورد بحث در بیماری ها و مراقبت های دوران بارداری شامل چاقی دیابت بیماری های تیرویید بیماری های قلبی عفونت هایی، چون آبله مرغان و توکسوپلاسموزیس حین بارداری و غربالگری های جنین مورد بحث و تبادل نظر قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ حدود 99 درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان دهانه رحم

نقش پررنگ حدود 99 درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان دهانه رحم