مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-02سياسي

تحریم قطعات یدکی هواپیما و بالا بودن سن ناوگان هوایی موثر در وقوع سوانح


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم قطعات یدکی هواپیما و بالا بودن سن ناوگان هواپیمایی کشور در وقوع سوانح هوایی تاثیرگذار بوده که کمیسیون عمران این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

- نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم قطعات یدکی هواپیما و بالا بودن سن ناوگان هواپیمایی کشور در وقوع سوانح هوایی تاثیرگذار بوده که کمیسیون عمران این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

سید ابوالفضل موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حوادثی که در ایرلاین های هوایی در روزهای اخیر رخ داد، بیان کرد: کمیسیون عمران مجلس پس از تعطیلات مجلس و برگزاری انتخابات این موضوع را در کمیسیون عمران بررسی می کند تا اگر نیاز بود سازمان هواپیمایی کشوری مجددا گزارشی را ارائه کند.

نماینده مردم یزد در مجلس در ادامه اظهار کرد: ناوگان هوایی کشور ما 25 سال سن دارد و بعد از برجام با خرید چند هواپیما سن آن به 23 سال کاهش یافت اما واقعیت این است که ما در تحریم به سر برده و قطعات هواپیما در اختیار کشور قرار نمی گیرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم قطعات یدکی هواپیما بر سوانح هوایی تاثیر گذاشته است و ما می توانیم به مجامع بین المللی حقوقی در این خصوص شکایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم قطعات یدکی هواپیما و بالا بودن سن ناوگان هوایی موثر در وقوع سوانح

تحریم قطعات یدکی هواپیما و بالا بودن سن ناوگان هوایی موثر در وقوع سوانح