مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:052020-02-02پزشكي

نوسانات ارزی تأثیر چندانی در شرکت اساتید برای فرصت های مطالعاتی نداشته است


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران ازاعزام سالیانه حدود 15 هیات علمی این دانشگاه به فرصت مطالعاتی خارج از کشور خبر داد و گفت: نوسانات ارزی تأثیر چندانی در شرکت اساتید برای فرصت های مطالعاتی و کنگره های خارج از کشور نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین کردی در دومین نشست هم اندیشی و بهره برداری از دستاوردهای مأموریت های آموزشی خارج از کشور در قالب فرصت های مطالعاتی پیشینه ای از دوره های اعزام به خارج از کشور اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت فرصت های مطالعاتی ارائه کرد و گفت: تا حدود 15 سال پیش دوره فرصت های مطالعاتی خارج از کشور اعضای هیأت علمی دانشگاه ها توسط وزارت بهداشت برنامه ریزی و بودجه مورد نیاز آن اختصاص می یافت که با هیأت امنایی شدن دانشگاه ها، برنامه ریزی و اختصاص تسهیلات به اساتید شرکت کننده توسط خود این مجموعه ها انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد:روند مذکور سبب شد هر دانشگاهی رویه خود را در پیش بگیرد و با افزایش و کاهش درآمدها، تسهیلات تخصیص یافته دستخوش تغییراتی شوند.

دکتر کردی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر بین 10 تا 15 عضو هیأت علمی دانشگاه سالانه در دوره های فرصت مطالعاتی شرکت کرده اند، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال 97 به دنبال نوسانات ارزی، نحوه پرداخت دوره های اعزام به خارج از کشور دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات ارزی تأثیر چندانی در شرکت اساتید برای فرصت های مطالعاتی نداشته است

نوسانات ارزی تأثیر چندانی در شرکت اساتید برای فرصت های مطالعاتی نداشته است