مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-02سياسي

شهردار گرگان چهره برتر سال 1398 شد


شهردار گرگان در نظرسنجی مردمی مرکز رسانه ای راه و ساختمان در بخش شهرداران شهرهای کمتر از 500 هزار نفر جمعیت به عنوان چهره برتر سال 1398 انتخاب شد.

- حمیدرضا آقاملایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در نظرسنجی مردمی مرکز رسانه ای راه و ساختمان در بخش شهرداران شهرهای کمتر از 500 هزار نفر جمعیت به عنوان چهره برتر سال 1398 انتخاب شد.

وی ادامه داد: دکتر دادبواد شهردار گرگان با کسب 10 هزار و 458 رای مردمی به این عنوان دست پیدا کرد که برای شهر گرگان و استان گلستان مایه افتخار است.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: این نظرسنجی توسط مرکز رسانه ای راه و ساختمان برگزار شد که تاکنون پنج دوره از این نظرسنجی توسط این مرکز برگزار شده و به یکی از برنامه های رسانه ای بزرگ کشور تبدیل شده است.

آقاملایی بیان کرد: این افزایش محبوبیت شهردار گرگان ناشی از دقت نظر شورای اسلامی شهر گرگان در تصویب لوایح، طرح ها و پیگیری مصوبات و تلاش های شبانه روزی مجموع کارکنان و مدیران شهرداری گرگان و در راس آن شخص شهردار محترم است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در همین نظرسنجی شهردار گرگان با اقبال کمی از سوی مردم همراه شد و نتوانست رتبه مدنظر را کسب کند اما امروز پس از گذشت یک سال از این نظرسنجی شهردار گرگان چهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار گرگان چهره برتر سال 1398 شد

شهردار گرگان چهره برتر سال 1398 شد