مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-02سياسي

شهرداری از نظر نخبگان درباره بودجه شهر تهران بهره مند شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید از نظر همه نخبگان، مردم و فرهیختگان در زمینه بودجه شهر تهران بهره مند شد، گفت: اصلاح مالیه شهری در گروی توجه به اصل بودجه برای مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: شهرداری تهران سازمانی با 9 معاونت، 22 منطقه و 68 هزار نیرو است که همه این موضوعات نیاز به اختصاص بودجه و منابع مورد نظر دارند.

وی افزود: بخشی از منابع و مصارف بودجه در سال جاری با مشارکت شهروندان از طریق پرداخت عوارض، بهای خدمات و موضوعات این چنینی تأمین شد که رقمی حدود 185 میلیارد تومان بود.

وی گفت: شهرداری تهران براساس ماده 67 قانون شهرداری ها همه ساله بودجه خود را تا پایان دی برای بررسی و تصویب به شورا ارائه می دهد.

عضو شورای شهر تهران با طرح این سؤال که آیا اجرای بودجه و تصویب آن سبب رضایت شهروندان شده است یا خیر، گفت: بودجه ریزی مشارکتی بسیار حائز اهمیت است که این روش از بودجه ریزی سال 1988 در جنوب برزیل آغاز شد و با آغاز به کار شورای شهر، از دوره اول تاکنون اقدامات جدی در مسیر اصلاح و بهبود بودجه ریزی انجام گرفته است و در حال حاضر از همه اعضای شورای شهر می خواهم در اصلاح مالیه شهری و ارتقای بودجه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از نظر نخبگان درباره بودجه شهر تهران بهره مند شود

شهرداری از نظر نخبگان درباره بودجه شهر تهران بهره مند شود