مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-02ورزشي

عزت جمهوری اسلامی به دلیل رشادت های سرداران جبهه مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه در نشست تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به بزرگداشت یاد شهدای جبهه مقاومت اینکه کشور و به ویژه جامعه کرمان در ماتم عزای سرداران شهید خود است گفت: امسال دهه مبارک فجر با وجود جشن های این دهه همچنان عزادار شهادت سردار شهید جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری هستیم.

وی با اشاره به خاطره ای از سردار شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: فضای ایثار و شهادت در جامعه به برکت خون این شهیدان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی حوزه ها درس اخلاق، معرفت، ولایت پذیری، شجاعت، مردمی، خدمتگزار، عبور از جریان های سیاسی، مردانگی و ایستادگی در برابر دشمن به ما داد و ویژگی های ایشان در این بخش های مختلف قابل تبیین است.

وی گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت، محبت و احترام بیش از اندازه به والدین خود بود که ایشان در بیمارستان صورت خود را کف پای مادرش می گذاشتند و دست وی را می بوسیدند.

پورابراهیمی با بیان اینکه پس از شهادت عظمت سرداران جبهه مقاومت بیشتر از گذشته مشاهده شد بیان داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک رابر پدر خود را در کهولت سن استحمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت جمهوری اسلامی به دلیل رشادت های سرداران جبهه مقاومت است

عزت جمهوری اسلامی به دلیل رشادت های سرداران جبهه مقاومت است