مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-02فرهنگي

19 فیلم جشنواره فیلم فجر در شهر سمنان اکران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اکران 19 فیلم جشنواره فیلم فجر در شهر سمنان خبر داد و گفت: در مجموع این فیلم ها 33 اثر اکران خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت صبح یکشنبه در نشست خبری ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان سمنان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بابیان اینکه این جشنواره در تهران 12 لغایت 22 و در استان ها 15 لغایت 21 بهمن ماه است، ابراز داشت: در مجموع 19 فیلم با 33 اکران در دو سینما هلال و یادمان شهر سمنان برنامه ریزی شده است.

وی بابیان اینکه پنج فیلم کودک و نوجوان با پنج اکران آماده میزبانی از علاقه مندان به هنر هفتم است، افزود: این فیلم ها تنها 10 صبح در سالن هلال شهر سمنان اکران خواهند شد و برای کودک و نوجوان رایگان است.

بهره مندی 4500 کودک سمنانی از جشنواره فیلم فجر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در بخش بزرگ سال 14 فیلم در شهر سمنان اکران می شود، ابراز داشت: هر فیلم بخش بزرگ سال دو اکران دارد که ساعت پخش آن ها در سینما هلال 17 و 19 و در سینما یادمان 17:30 و 19:30 است.

فضیلت بابیان اینکه قیمت بلیط فیلم ها از 12 هزار تومان به شش هزار تومان کاهش یافته است، در ادامه تصریح کرد: تلاش شد تا امکان بهره مندی همه افراد از جشنواره فیلم فجر فراهم شود لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 فیلم جشنواره فیلم فجر در شهر سمنان اکران می شود

19 فیلم جشنواره فیلم فجر در شهر سمنان اکران می شود