مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-02اقتصادي

ابهام در اجرای طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق


در حالی که دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک از توقف طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق خبرداده اما مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی بیان می کند که روال اجرای طرح مذکور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سعید قدیری دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک از توقف طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق خبر داده است.

  وی در این رابطه گفت که اولین گام این طرح در بهمن ماه سال 97 اجرا شد اما از آبان ماه امسال و همزمان با شب عید و شروع واردات با رویه مسافری از مناطق آزاد  این طرح متوقف شده است.

  دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک   بیان داشت:  متوقف شدن طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق در حالی اتفاق افتاده که انبارهای تولید کنندگان مملو از پوشاک آماده فروش و بدون خریدار است.

   * آغاز دوباره  واردات پوشاک قاچاق از مناطق آزاد  گفتنی است مجتبی درودیان رییس سابق اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران هم با تاکید بر ادامه واردات پوشاک قاچاق گفت:  اگرچه واردات پوشاک قاچاق کم شده است اما در مواردی هنوز واردات انجام می شود.

  دروردیان افزود: : ما در تولید پوشاک زمستانی ضعیف هستیم بنابراین امسال عرضه  پوشاک قاچاق زمستانی با توجه به تقاضا  در بازار کاملا مشهود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در اجرای طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق

ابهام در اجرای طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق