مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-02ورزشي

ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان/ حضور بدون دعوت در اردو!


دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد دختران رکابزن به این علت هزینه های تمرین در بوشهر را خودشان پرداخت کرده اند که اصلا به این مرحله از اردو دعوت نشده بودند.

- ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان/ حضور بدون دعوت در اردو! دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد دختران رکابزن به این علت هزینه های تمرین در بوشهر را خودشان پرداخت کرده اند که اصلا به این مرحله از اردو دعوت نشده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی دوچرخه سواری مردان ایران برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا اردویی را در بوشهر داشتند.

در این اردو خبری از حضور بانوان نبود که عنوان شد قرار نیست در این مرحله بانوان حضور داشته باشند اما بعد خبر رسید تعدادی از بانوان رکابزن در اردوی بوشهر بوده اند و تمام هزینه ها را نیز خودشان پرداخت کرده اند.

با بررسی بیشتر مشخص شد سمیه یزدانی دارنده مدال برنز آسیا همراه تیم مردان در تمرینات دیده شده است و همین مسئله باعث شده چهار نفر دیگر از بانوان (سولماز کربلایی، پریسا مجنونی، غزاله درخشان و نرگس عبدی) نیز خواهان حضور در اردوی بوشهر باشند، فدراسیون هم اعلام کرده می توانند در اردوی بوشهر باشند اما با هزینه شخصی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان/ حضور بدون دعوت در اردو!

ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان/ حضور بدون دعوت در اردو!