مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-02حوادث

تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج- قزوین


رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه البرز گفت: در اثر تصادف 10 خودرو در لاین جنوبی آزادراه کرج- قزوین با یکدیگر، دو نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/البرز رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه البرز گفت: در اثر تصادف 10 خودرو در لاین جنوبی آزادراه کرج- قزوین با یکدیگر، دو نفر مصدوم شدند.

سروانعلی بابازاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع چند فقره تصادف به صورت زنجیره ای در لاین جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل هشتگرد، بلافاصله ماموران پلیس راه کرج- قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو تریلر به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو با یک دستگاه خودرو سواری برخورد می کند که به دنبال این برخورد هشت خودرو دیگر به صورت زنجیره ای با یک دیگر برخورد می کنند.

سروان بابازاده ادامه داد: خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی نداشته و فقط دو نفر مصدومیت جزیی داشتند که با حضور عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط خودرو تریلر اعلام شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج- قزوین

تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج- قزوین