مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-02اجتماعي

محورهای استان سمنان باز است/ تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ


رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در محورهای استان شاهد بارش برف هستیم، گفت: تردد در جاده ها برقرار و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

- سرهنگ سید تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی استان سمنان بارش برف وجود دارد، ابراز داشت: پیش بینی می شود در گردنه ها این شدت برف افزایش داشته باشد لذا همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی بابیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی به لحاظ تردد در محورهای استان نیست، افزود: با توجه به برودت هوا احتمال یخ زدگی و لغزندگی خودروها یا مسدود شدن برخی محورها وجود دارد لذا توصیه می شود رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه در صورت الزام به سفر رانندگان حتماً باید یک بار باز و بسته کردن زنجیر چرخ را فراگیرند، ابراز داشت: بررسی برف پاک کن، چراغ های مه شکن، سوخت کافی از جمله مواردی که می تواند به ایمنی بیشتر مسافران کمک کند.

کبیری اضافه کرد: از رانندگان درخواست می شود در صورت عدم دید کافی یا خستگی و خواب آلودگی حتماً در بین راه استراحت کافی را داشته باشند و از هر گونه شتاب و عجله در شرایط نامساعد جوی اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای استان سمنان باز است/ تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ

محورهای استان سمنان باز است/ تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ