مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-02حوادث

استفاده نکردن از زنجیر چرخ عامل گرفتاری رانندگان در جاده های کوهستانی اردبیل


بیشترین عامل گرفتاری رانندگان عبوری از گردنه های برف گیر و کوهستانی استان استفاده نکردن و یا استفاده دیر هنگام از زنجیر چرخ است.

- استفاده نکردن از زنجیر چرخ عامل گرفتاری رانندگان در جاده های کوهستانی اردبیل رییس پلیس راه اردبیل به سرچم گفت:بیشترین عامل گرفتاری رانندگان عبوری از گردنه های برف گیر و کوهستانی استان استفاده نکردن و یا استفاده دیر هنگام از زنجیر چرخ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل سرهنگ علیرضا صحبتی افزود: در حالی که رانندگان عبوری از گردنه های برف گیر استان ملزم به بستن زنجیر چرخ قبل از رسیدن به نقطه برف و کولاک گیر جاده هستند ولی اکثر رانندگان به ادامه مسیر بدون زنجیر چرخ تا زمان توقف کامل خودرو در میان برف و کولاک جاده اصرار می کنند .

وی با توصیه به رانندگان برای امتحان و آزمایش بستن زنجیر چرخ قبل از آغاز سفرهای زمستانی اظهار کرد: ناآشنایی با نحوه استفاده از زنجیر چرخ و یا بستن دیر هنگام این وسیله بزرگترین عامل گرفتاری رانندگان و سرنشینان خودروها در مسیرهای برفگیر جنوب استان است.

سرهنگ صحبتی با بیان اینکه در حال حاضر به جز راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان تمامی جاده های ارتباطی بین شهری جنوب استان اردبیل باز و تردد خودروها در آن جریان دارد، اظهار کرد: با وجود برف روبی و نمک پاشی جاده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نکردن از زنجیر چرخ عامل گرفتاری رانندگان در جاده های کوهستانی اردبیل

استفاده نکردن از زنجیر چرخ عامل گرفتاری رانندگان در جاده های کوهستانی اردبیل