مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-02فرهنگي

نگاه ویژه به عفاف وحجاب درجشنواره/اختصاص بخشی مرتبط به سرداردل ها


نشست خبری نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از برکناری حمید قبادی دبیر سابق کارگروه مد و لباس کشور در 13 مردادماه سال جاری و انتخاب سرپرست دیگر برای این سازمان، 29 آبان ماه مرضیه شفاپور به عنوان دبیر کارگروه مد و لباس کشور منصوب شد.

بعد از گذشت چند ماه از فعالیت دبیر جدید اولین نشست خبری او با خبرنگاران به بهانه برگزاری نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، امروز 13 بهمن ماه، با حضور مرضیه شفاپور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

شفاپور در این نشست خبری گفت: با توجه به اینکه امسال نهمین سالی است که عنوان مفهومی برای جشنواره انتخاب می کنیم عنوان امسال فر گلستان است.

او ادامه داد: در آستانه چهل و یکمین انقلاب اسلامی تصمیم گرفتیم این رویداد ملی را همراه با شعار سال رونق تولید ملی همراه کنیم، که به عنوان مد پایدار خواهد بود، همچنین نگاه ویژه ای به کالکشن سازی حجاب و عفاف داشته ایم تا رنگ را وارد این حوزه کنیم.

بخش سوزن دوزی هم یکی از بخش های مهم جشنواره خواهد بود.

دبیر کارگروه مد و لبای کشور تصریح کرد: حضور کشورهای خارجی هم در جشنواره داریم البته با توجه به حمایت منطقه آزاد کیش تصمیم گرفتیم بهش خارجی را جدا نکنیم و بخش خارجی هم در تهران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه به عفاف وحجاب درجشنواره/اختصاص بخشی مرتبط به سرداردل ها

نگاه ویژه به عفاف وحجاب درجشنواره/اختصاص بخشی مرتبط به سرداردل ها