مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-02پزشكي

نقش پررنگ حدود 99درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان زنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرح فرزانه در آستانه برگزاری سومین کنگره چالش های بالینی در بیماری های زنان، زایمان و نازایی اظهار داشت: - استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقش 99 درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان دهانه رحم اشاره کرد و گفت: این سرطان به طور نسبتا کامل با آموزش و تزریق واکسن قابل پیشگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرح فرزانه در آستانه برگزاری سومین کنگره چالش های بالینی در بیماری های زنان، زایمان و نازایی اظهار داشت: این کنگره 16 تا 18 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته داخل و خارج از کشور برگزار می شود و جدیدترین دستاورد های علمی و درمانی در زمینه بیماری های زنان زایمان و نازایی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این کنگره به همت مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هر دو سال یکبار برگزار می شود، گفت: در کنگره امسال اکثر موضوعات مرتبط با بیماری های زنان، زایمان و نازایی به به صورت چالشی مورد بحث قرار می گیرد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: موضوعات مختلف از جمله موضوعات مورد بحث در بیماریهاو مراقبت های دوران بارداری شامل چاقی دیابت بیماری های تیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ حدود 99درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان زنان

نقش پررنگ حدود 99درصدی ویروس hpv در ابتلا به سرطان زنان