مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-02سياسي

شهرداران باید از فرهنگ پشت میز نشینی و بستن درب اتاق فاصله بگیرند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر داشتن روحیه مردمی و جهادی برای حل مسائل مردم توسط مسئولان گفت: پشت میز نشینی و بستن درب اتاق یکی از عارضه های مدیریتی است.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر داشتن روحیه مردمی و جهادی برای حل مسائل مردم توسط مسئولان گفت: پشت میز نشینی و بستن درب اتاق یکی از عارضه های مدیریتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه بهروز کاویانی به عنوان شهردار جدید شهریار اظهار کرد: در دهه فجر بیش از 909 پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و زیرساختی را با بودجه 5 هزار میلیارد تومان در استان تهران افتتاح خواهیم کرد؛ البته این به استثنای پروژه هایی بوده که با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های دولت و سایر دستگاه ها است.

تقی زاده یکی از ویژگی های مهم شهرها را شهری ایمن برای شهروندان برشمرد و افزود: از دیگر ویژگی هایی که می توان اشاره کرد شهری با مقیاس های انسانی است؛ بطوری که شهروندان احساس آسایش و آرامش را در شهر داشته باشند.

این در حالیست که ما در مدیریت شهری، شهر را برای ماشین ها ساخته ایم.

وی درباره نقش تکنولوژی های نوین در مدیریت شهری گفت: گرچه می بایست برای رسیدن به اهداف از تکنولوژی های نوین بهره بگیریم ولی لازمه اش این است که بتوانیم آن را در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران باید از فرهنگ پشت میز نشینی و بستن درب اتاق فاصله بگیرند

شهرداران باید از فرهنگ پشت میز نشینی و بستن درب اتاق فاصله بگیرند