مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-02اقتصادي

بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی با اعتباری 13 میلیارد تومانی در سمنان


مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی در این استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی با اعتباری 13 میلیارد تومانی در سمنان ایسنا/سمنان مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی در این استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

مجید دارایی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال 7 طرح بزرگ مخابراتی در استان سمنان با اعتباری 131 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ها افزود: مبلغ سرمایه گذاری این طرح ها بیش از 13 میلیارد تومان است.

دارایی با بیان اجرای کابل کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه اندازی تکنولوژی 3G و 4G، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم های برق از جمله پروژه های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در دهه فجر امسال می باشد، افزود: کابل کشی فیبرنوری دسترسی برای 121 دستگاه اجرایی، شرکت های خصوصی، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی و 50 طرح در سطح استان به منظور توسعه شبکه FTTH (فیبرنوری تا منزل) اجرا شده که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی با اعتباری 13 میلیارد تومانی در سمنان

بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی با اعتباری 13 میلیارد تومانی در سمنان