مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-02پزشكي

تامین بهداشت روانی برای آسیب دیدگان در حوادث، امری تخصصی و ضروری است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: تامین بهداشت روانی و آرامش روحی برای آسیب دیدگان در حوادث، امری تخصصی و ضروری است.

- ایسنا/قم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: تامین بهداشت روانی و آرامش روحی برای آسیب دیدگان در حوادث، امری تخصصی و ضروری است.

محمد گل فشان در نشـست علمی حمایت های روانی اجتماعی در بلایا که با حضور امدادگران و داوطلبان در سالن امام علی(ع) در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد عنوان کرد: یکی از مباحث بسیار مهم، فشارهای روحی و روانی در حوادث است که اثرات بسیار بدی به مرور زمان برجای می گذارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: هنوز در بیمارستان ها و آسایشگاه ها، افرادی بستری هستند که به واسطه حوادث تلخی چون زلزله رودبار و یا بم با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می کنند.

وی تصریح کرد: این افراد به دلیل حضور در حوادث تلخ و از دست دادن عزیزان خود، نتوانستند با واقعیت کنار بیایند و ما نیز نتوانستیم پس از سال ها این حوادث را از نظر روحی و روانی مدیریت کنیم و عوارض این حوادث در جامعه همچنان وجود دارد.

گل فشان بیان کرد: تامین بهداشت روانی و آرامش روحی برای آسیب دیدگان در حوادث، امری تخصصی و ضروری است و باید در کنار امدادرسانی به آسیب دیدگان، توجه ویژه ای به بهداشت روانی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بهداشت روانی برای آسیب دیدگان در حوادث، امری تخصصی و ضروری است

تامین بهداشت روانی برای آسیب دیدگان در حوادث، امری تخصصی و ضروری است