مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-02سياسي

«عزت الله ضرغامی» سخنران راهپیمایی 22 بهمن همدان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اعلام کرد: سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر همدان سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی است.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن فاضلیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح استان همدان اظهار کرد: ویژه برنامه ها و شادپیمایشی های گوناگونی در سطح شهر تبیین شده و از روز گذشته در پیاده راه بوعلی به صورت نمادین آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای رژه تاکسیرانان در سطح شهر از دیگر برنامه های دهه فجر در شهر همدان است، افزود: رژه از مسیر خیابان شهدا، میدان امام خمینی(ره) آغاز می شود و در ادامه به سمت خیابان تختی، آرامگاه بوعلی و به سایر نقاط شهر ادامه خواهد داشت.

فاضلیان با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام خمینی(ره) به کشور در مدارس استان، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های متنوع جشن انقلاب در مدارس و اجرای سرود از برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر است که توسط دانش آموزان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه امسال شعار دهه فجر انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت نامگذاری شده است، تصریح کرد: در روز 12 بهمن مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عزت الله ضرغامی» سخنران راهپیمایی 22 بهمن همدان

«عزت الله ضرغامی» سخنران راهپیمایی 22 بهمن همدان