مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 11:172020-02-02سياسي

یک تیم بهداشتی برای رصد بیماری های ویروسی در مرز سومار مستقر شد


دکتر شاپور جهانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری های ویروسی و کرونا در مرز سومار از توابع شهرستان گیلانغرب اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: این تیم بهداشتی علاوه بر تشدید نظام مراقبت های لازم در راستای اقدامات پیشگیرانه، آموزش های لازم، راه های انتقال و پیشگیری از بیماری کرونا را برای همه عوامل اجرایی به ویژه کارگران، ترخیص کاران، تجار و پیله وران و رانندگان بازارچه سومار تشریح می کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: به حمدالله تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی مشاهده نشده و در این رابطه نیز بیمارستان و مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند.

جهانی همچنین با اشاره به تشکیل جلسه برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های مرتبط در رابطه با بیماری کرونا اضافه کرد: علاوه بر کنترل عبور و مرور در نقاط مرزی، برنامه آموزش و اطلاع رسانی لازم به مردم و همچنین مکان های اداری و مدارس توسط کارشناسان مرتبط انجام می شود.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی لازم در جهت اطلاع رسانی و آموزش عمومی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان برای پزشکان، کارشناسان مربوطه و بهورزان در سطح شهرستان گیلانغرب نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیم بهداشتی برای رصد بیماری های ویروسی در مرز سومار مستقر شد

یک تیم بهداشتی برای رصد بیماری های ویروسی در مرز سومار مستقر شد