مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 11:562020-02-02سياسي

کاندیداها قوانین انتخاباتی را رعایت کنند


دادستان مرکز لرستان با تأکید بر ضرورت رعایت قانون از طرف داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: لازم است که کاندیداها در ایام تبلیغات، قانون را رعایت کنند.

- ایسنا/لرستان دادستان مرکز لرستان با تأکید بر ضرورت رعایت قانون از طرف داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: لازم است که کاندیداها در ایام تبلیغات، قانون را رعایت کنند.

سعید رازانی امروز در همایش توجیهی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد در سخنانی با تأکید بر ضرورت رعایت قانون از طرف داوطلبان انتخابات مجلس، اظهار کرد: لازم است که کاندیداها در ایام تبلیغات، قانون را رعایت کنند.

وی با تأکید بر این که براساس قانون هرگونه دیوارنویسی و راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی ممنوع است، عنوان کرد: شهرداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها می توانند با استفاده از امکانات محلی، مکان های مناسب ثابت و سیار برای انجام کار تبلیغاتی کاندیداها تعیین کنند.

رازانی با بیان این که براساس قانون نوشتن و ارسال مطالب خلاف واقع، دیوارنویسی، تبلیغ علیه نامزدهای دیگر و … تخلف است، عنوان کرد: انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از زمان قانونی، نیز تخلف محسوب می شود.

دادستان مرکز لرستان با بیان این که از هم اکنون برخی کاندیداها دیوارنویسی را شروع کرده اند، ادامه داد: دیوارنویسی حتی در زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها قوانین انتخاباتی را رعایت کنند

کاندیداها قوانین انتخاباتی را رعایت کنند