مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-02سياسي

40 قانون دست و پاگیر در یک قدمی تغییر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد مصدق در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه آنلاین نظریات مشورتی، از اقدامات قانونی برای اصلاح برخی آیین نامه ها و لوایح خبر داد و گفت: - معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: 40 ماده دست و پاگیر قانونی که باعث اطاله دادرسی می شوند، در قالب لایحه تحول قضایی مطرح شده و به آن رسیدگی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد مصدق در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه آنلاین نظریات مشورتی، از اقدامات قانونی برای اصلاح برخی آیین نامه ها و لوایح خبر داد و گفت: برای اصلاح این مواد قانونی، لوایح را به دولت و مصوبات را به مجلس ارسال کرده ایم که یکی از آن ها اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری است که اکنون در مجلس مطرح است.

وی افزود: معاونت حقوقی قوه قضاییه در اصلاح این آیین نامه حضور فعال داشته که مورد تصویب کمیسیون در مجلس قرار گرفته و اکنون در نوبت طرح در صحن علنی مجلس است.

معاون حقوقی قوه قضاییه افزود: همچنین اصلاح قانون مجازات اسلامی به ویژه در بخش کلیات و جزای عمومی، ماده واحدی توسط نمایندگان مجلس مطرح شده و به صورت قید دو فوریت به تصویب رسیده، اما معاونت حقوقی قوه قضاییه احساس کرد که طرح ناقص است و از مجلس خواست به کمیسیون ارجاع داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 قانون دست و پاگیر در یک قدمی تغییر

40 قانون دست و پاگیر در یک قدمی تغییر