مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 14:402020-02-02ورزشي

ورزش همگانی، اهرمی برای سلامت بانوان در جامعه


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: یکی از رویکردهای اصلی این وزارتخانه، اهتمام به ورزش همگانی برای سلامت بانوان در جامعه است.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: یکی از رویکردهای اصلی این وزارتخانه، اهتمام به ورزش همگانی برای سلامت بانوان در جامعه است.

مهین فرهادی زاد ظهر امروز در نشست با روسا و نواب روسای هیئت های ورزشی استان زنجان ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از بانوان به عنوان اقشاری که در توسعه جامعه نقش ارزنده ای دارند، یاد کرد و گفت: بی شک همه ما به تاثیرات حضور بانوان در عرصه ورزش آگاه هستیم و یکی از مهم ترین تاثیرات آن، ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است که این خود باعث می شود نیروی مولد و تاثیرگزار در جامعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اگر زمینه ورزش کردن برای بانوان را فراهیم کنیم، این امر باعث می شود تا مقوله ورزش در بین خانواده ها به یک فرهنگ متعالی تبدیل شود، افزود: معتقدیم برای اینکه بتوان زمینه ورزش کردن برای بانوان را فراهم کرد، باید ابتدا به ساکن نسبت به تعادل بخشی بین فعالیت مردان و زنان در جامعه اقدام کنیم و فراموش نکنیم که وجود مادران سالم به لحاظ جسمانی، باعث پرورش نسل درخشان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی، اهرمی برای سلامت بانوان در جامعه

ورزش همگانی، اهرمی برای سلامت بانوان در جامعه