مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-02ورزشي

ورزش همگانی اصلی ترین گام در ورزش بانوان است


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش همگانی اصلی ترین گام در ورزش بانوان است چرا که سلامت خانواده در گروه سلامت بانوی خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهین فرهادی زاد عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به برنامه های این وزارت خانه در حوزه بانوان اظهار کرد: برنامه های آموزشی و معرفتی ایرانی اسلامی در دستور کار قرار گرفته و انجام می دهیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش همگانی اصلی ترین گام در ورزش بانوان است چرا که سلامت خانواده در گروه سلامت بانوی خانواده است، تصریح کرد: بانوان ایران سهمیه هایی برای المپیک و پارالمپیک کسب کرده اند و به یاری خداوند باز سهمیه هایی کسب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نخستین حضور بانوان محجوب ما که با چادر در  بازی های آسیایی 1990 پکن صورت گرفت منجر به این شد که در دوره های بعدی بانوان کشورهای اسلامی در برخی از رشته ها با حجاب ظاهر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های بانوان در رشته های مختلف ورزشی اظهار کرد: اعلام موضع تیم های ورزشی فوتبال در قبال تصمیمات AFC بسیار به موقع و تحسین برانگیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی اصلی ترین گام در ورزش بانوان است

ورزش همگانی اصلی ترین گام در ورزش بانوان است