مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-02اقتصادي

تکالیف بودجه سال آینده نیاز به ضمانت اجرای دارد


رییس شورای شهر شیراز یکی از علت های اصلی فساد و تبعیض را عدم شفافیت عنوان کرد و گفت: تکالیف بودجه سال آینده باید ضمانت اجرای انجام و تحقق بودجه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلسه علنی شورای شهر شیراز ظهر یکشنبه سیزدهم بهمن ماه با بررسی چهار دستور کار برگزار شد.

اولین دستور کار در خصوص مصوبه برگشتی این مجلس شهری از سوی شورای تطبیق مصوبات فرمانداری شیراز در خصوص اعزام تعدادی از مدیران شهری به همراه اعضاء شورای شهر به کشورهای مالزی و سنگاپور (به منظور افزایش آگاهی و کسب تجربیات در جهت بهره برداری از تکنولوژی شهر هوشمند و ازجمله صرفه جویی در هزینه های انرژی، کاهش زمان حمل ونقل شهری و شهر الکترونیک) بود.

اعضای شورا درگذشته بر اعزام تمامی اعضای این پارلمان شهری به مالزی و سنگاپور اصرار داشتند که با مخالفت هیئت تطبیق مصوبات شورا این مصوبه اصلاح شد؛ اعضای شورا با سفر تعدادی از معاونان شهردار شیراز (به انتخاب شهردار و تایید کمیته نظارت بر سفرهای خارجی بر اساس آیین نامه اعزام کارکنان و هیئت های شهرداری به خارج از کشور) موافقت کردند.

بر اساس مصوبه شورا مقرر شد تنها 2 نفر از اعضای شورا (سعید نظری و سولماز دهقانی) به همراه هیئت اعزامی شهرداری شیراز برای سفر به سنگاپور همراه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکالیف بودجه سال آینده نیاز به ضمانت اجرای دارد

تکالیف بودجه سال آینده نیاز به ضمانت اجرای دارد