مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-02سياسي

راه اندازی بیمارستان صحرایی در «شهنیاء» شهرستان دیر


جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از راه اندازی بیمارستان صحرایی در روستای شهنیاء بخش بردخون شهرستان دیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، محمد حیدری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راه اندازی بیمارستان صحرایی در بخشداری بردخون، اظهار داشت:  با توجه به بررسی های صورت گرفته و گزارش های مردمی تصمیم گرفتیم بیمارستان صحرایی را امسال در روستای شهنیاء مستقر کنیم تا به مردم این منطقه خدمت رسانی شود.

 جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: بخش های دایر شده در قالب این بیمارستان صحرایی شامل عمومی، اطفال، زنان، ارتوپد، دندان پزشکی، داخلی، جراحی سرپایی، مغز و اعصاب و روان پزشک، چشم پزشکی، تزریقات و داروخانه است که در قالب خدمات کلینکی و پاراکلینیکی به بیماران عرضه می شود.

وی اضافه کرد: این بیمارستان از 15 تا 17 بهمن در روستای شهنیاء فعالیت می کند و روزانه از ساعت 8 تا 14 به بیماران و نیازمندان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهد.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیر گفت: بسیج جامعه پزشکی با همکاری نهادها و ادارات مرتبط در روستاها و مناطق محروم مستقر می شود و به مردم نیازمند خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان صحرایی در «شهنیاء» شهرستان دیر

راه اندازی بیمارستان صحرایی در «شهنیاء» شهرستان دیر