مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 17:552020-02-02سياسي

شهرداری ها بیمار کارهای عمرانی شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، غلامرضانژادخالقی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بم افزود: در روز تودیع، هر شخص می تواند عملکردش را از طریق نگاه ها بفهمد، اینکه آیا توانسته در جهت رفاه حال مردم گامی بردارد یا خیر؟ وی افزود: همه ما فکر می کنیم شهرداری متلعق به شورا و شهردار است در صورتی که اینگونه نیست و اعضای شورای اداری باید به شهردار و شورا در جهت بهبود مشکلات شهر کمک کنند.

نژاد خالقی بیان کرد: اگر توانستیم کار فرهنگی انجام دهیم کار اقتصادی و عمرانی هم انجام خواهیم داد و متاسفانه در بحث اقتصادی کارهای خوبی انجام نشده است و باید نگاه ویژه ای در این خصوص داشته باشیم .

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان اظهارداشت: دومقوله مهم در شهرداری دیده نمی شود یکی فرهنگی و دیگری اقتصادی که از امام جمعه به عنوان رییس شورای فرهنگی می خواهم که کمک کند مسایل فرهنگی شهر بیشتر در شهرداری دیده شود.

وی ادامه داد: در شهرها نیاز به ساخت فرهنگسراها داریم تا فکر و ذهن مردم را برای شهروند خوب بودن آماده کنیم زیرا اگر شهروند خوبی نباشیم شهرداری خوبی نیز نخواهیم داشت.

نژاد خالقی بیان کرد: اگر توانستیم کار فرهنگی انجام دهیم کار اقتصادی و عمرانی هم انجام خواهیم داد و متاسفانه در بحث اقتصادی کارهای خوبی انجام نشده است و باید نگاه ویژه ای در این خصوص داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها بیمار کارهای عمرانی شده اند

شهرداری ها بیمار کارهای عمرانی شده اند