مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 19:072020-02-02سياسي

قالیباف: احیای عزت و تمدن اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است


محمدباقر قالیباف شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای مقاومت مسجد امام حسن مجتبی (ع) دولت آباد اظهار داشت: شاهد اقدامات بسیاری در حوزه زیرساختی در بخش های مختلف هستیم و در ابعاد مختلف پیشرفت اتفاقات بزرگی رخ داده، اما انقلاب اسلامی دشمنان کمر بسته ای نیز دارد.

وی افزود : انقلاب اسلامی از زیر جریانی که در دنیا حاکم بود بیرون آمد و حرف از استقلال، فرهنگ اهل بیت و مکتب الهی زد، این انقلاب اساس خود را مبتنی بر سنت های الهی گذاشت و این درست در مقطعی بود که میل به معنویت در جوامع کاهش یافته بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیشرفت های کنونی کشور با وجود فشارها حاکم شده و باید قدر این پیشرفت ها را دانست، بیان کرد: موفقیت های بزرگ در کشور حاصل شده اما مشکلاتی هم داریم و امروز در حوزه اقتصادی با آنچه که باید باشیم فاصله داریم و به طور کلی بین بایدها و داشته هایمان فاصله زیاد است و قابل قبول نیست.

وی با شاره به گله مندی مردم تاکید کرد: باید به ریشه اصلی مشکلات فکر کرد و گفت که آیا مشکلات از نبود پول و امکانات ایجاد شده یا ریشه در حرکت در مسیر اسلام دارد، باید اساس و ریشه این موارد را پیدا کرد.

قالیباف ادامه داد:کشورهایی که در شرایط فعلی نمی خواهند دشمنی کنند و به دنبال مصالحه هستند، از نظر اقتصادی مشکل دارند و تحت سلطه آمریکا هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: احیای عزت و تمدن اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است

قالیباف: احیای عزت و تمدن اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است