مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 20:402020-02-02سياسي

اصلاح طلبان چند برابر دوره قبل نامزد دارند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، پروانه مافی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس، چند روز پیش در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: این موضوع که اکثر نمایندگان اصلاح طلب رد صلاحیت شده اند، - علیرغم جنجال و ادعای اصلاح طلبان درباره کمبود نامزد در انتخابات پیش رو، بررسی ها نشان می دهد این طیف با تراکم و ترافیک کاندیدا مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، پروانه مافی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس، چند روز پیش در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: این موضوع که اکثر نمایندگان اصلاح طلب رد صلاحیت شده اند، غلط است و اتفاقاً اکثریت آنها تأیید صلاحیت شده اند.

اکثر نمایندگان خانم در مجلس تأیید صلاحیت شدند.

پیش از این، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران نیز در مصاحبه ای گفته بود: تمام سازوکار انتخاباتی ما روشن است فقط ما خیلی دستمان را رو نمی کنیم که رو دست نخوریم.

بررسی ها و اخبار موثق کیهان هم حاکی از آن است که مدعیان اصلاحات در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها کمبود نامزد ندارند بلکه با تراکم و ترافیک کاندیدا مواجه اند و بخش قابل توجهی از 7 هزار نامزد تأییدشده انتخابات مجلس، اصلاح طلب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان چند برابر دوره قبل نامزد دارند؟

اصلاح طلبان چند برابر دوره قبل نامزد دارند؟