مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 21:102020-02-02بين الملل

استانداردها آفلاتوکسین شیرخام ایران 5 برابر استانداردهای آمریکا و اتحادیه اروپا است


مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: استانداردها در بحث آفلاتوکسین شیرخام در کشور، 5 برابر استانداردهای آمریکا و اتحادیه اروپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز امیرحسین بهداد دیشب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه استانداردهای ما در بحث آفلاتوکسین شیرخام در کشور 5 برابر استانداردهای آمریکا و اتحادیه اروپا است  اظهار کرد: در زمینه سلامت شیر خام 530 بازدید و 120 مورد آزمایش صورت گرفت که نشان دهنده حد مجاز آفلاتوکسین در شیرهای خام بوده است.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات دامپزشکی استان در بحث کنترل بیماری ها این بود که تمام کانون های بیماری ها را در طول سالهای اخیر روند کاهشی داشته است از جمله بحث بیماری تب مالت، که طبق آمار مرکز بهداشت استان ، فقط در سال جاری این روند به 811 نفر کاهش یافته است.

بهداد بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را بیماری مشترک بین انسان و دام عنوان کرد و افزود: استان ما در کریدور مهاجرت پرندگان است اما به لطف خدا از سال 94 و 95 تنها کمتر از 10 درصد تولید دام با این بیماری مواجه بودند، اما در سال 98، سالی آرام و سلامت را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل دامپزشکی استان افزود: 14 کشتارگاه در استان داریم که از این تعداد سه واحد صنعتی و مجهز به دستگاه پیش سرد هستند و همگی گوشت سالم را به مصرف کننده ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردها آفلاتوکسین شیرخام ایران 5 برابر استانداردهای آمریکا و اتحادیه اروپا است

استانداردها آفلاتوکسین شیرخام ایران 5 برابر استانداردهای آمریکا و اتحادیه اروپا است