مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 05:062020-02-03سياسي

توقف سلبریتی های انتخاباتی در آذربایجان غربی


توقف این سلبریتی های انتخاباتی در نشست روز گذشته قنبر کریم نژاد مسوول هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی مشخص شد و وی از نداشتن حق اعتراض نامزدهایی که هم در هیات نظارت استانی و هم در شورای نگهبان ردصلاحیت شده اند، خبر داد تا تکلیف برخی از چهره ها مشخص شود.

بر این اساس نامزدهای سرشناسی چون نمایندگان مجلس دهم ارومیه که از ماه ها پیش به تبلیغات رسانه ای اقدام کرده بودند و از حضور جوانان نیز برای این تبلیغات بهره می بردند، از گود رقابت برای نشستن در صندلی های سبز بهارستان خارج شدند.

از جمله چهره های آذربایجان غربی که در جرگه بازماندگان از انتخابات پیش رو قرار دارند می توان به نادر قاضی پور و هادی بهادری نمایندگان فعلی ارومیه، عین الله شریف پور نماینده فعلی ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، شهروز برزگر نماینده حال حاضر سلماس، رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت و عبدالکریم حسین زاده نماینده اشنویه و نقده در مجلس دهم اشاره کرد.

در مجموع 9 نفر از نمایندگان مجلس دهم در آذربایجان غربی برای حضور در انتخابات پیش رو ثبت نام کرده بودند که تاکنون سه نفر از آنان تایید صلاحیت و 6 نفر دیگر به دلایل مختلف رد صلاحیت شده اند که علت آن تنها به خود این نامزدها اطلاع داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف سلبریتی های انتخاباتی در آذربایجان غربی

توقف سلبریتی های انتخاباتی در آذربایجان غربی