مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-03ورزشي

گلف ایران جزو اولویت های فدراسیون جهانی نیست


رییس فدراسیون گلف با بیان اینکه رایزنی های انجام شده با فدراسیون جهانی برای استاندارد کردن زمین چمن انقلاب هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: در این فدراسیون جزو اولویت ها نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این مورد گفت: برایمان اهمیت زیادی دارد که بتوانیم موافقت فدراسیون جهانی گلف را برای اعمال برخی تغییرات در زمین گلف انقلاب بگیریم و فاکتورهای استاندارد بودن را در زمین اجرا کنیم اما با وجود رایزنی هایی که داشته ایم هنوز نتوانسته ایم پاسخی بگیریم.

وی ادامه داد: بدون تعارف ما جزو کشورها و فدراسیون های قابل توجه در فدراسیون جهانی گلف نیستیم و به همین دلیل مواردی که مطرح می کنیم جزو فوریت های مسئولان این فدراسیون برای بررسی و رسیدگی قرار نمی گیرد.

با این حال دست از رایزنی بر نمی داریم و تا زمانی که نتوانسته ایم پاسخی شفاف بگیریم، تلاش مان را ادامه خواهیم داد.

رییس فدراسیون گلف تاکید کرد: مهم این است که بتوانیم از مسئولان جهانی گلف نسبت به پیشنهادی که مطرح کرده ایم، پاسخ مثبت بگیریم اما مهمتر از آن دریافت خودِ پاسخ است تا بتوانیم در مورد وضعیت زمین گلف انقلاب تعیین تکلیف کنیم.

عزیزی در ادامه از شرایط گلف ایران که یک رشته المپیکی به حساب می آید به لحاظ زیرساخت ها انتقاد کرد و گفت: به عنوان یک کشور با 80 میلیون جمعیت و نزدیک به 2 میلیون کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلف ایران جزو اولویت های فدراسیون جهانی نیست

گلف ایران جزو اولویت های فدراسیون جهانی نیست