مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-03سياسي

انتخابات مجلس در 104 شعبه اخذ رای در خاش برگزار می شود


دبیر ستاد انتخابات و رییس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در 104 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه این شهرستان برگزار می شود.

- عیدمحمد قلندرزهی روز دوشنبه 14 بهمن ماه در حاشیه دوره آموزشی و توجیحی نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای خاش در گفت وگو ایسنا بیان کرد: با توجه به وسعت بالا و پراکندگی جمعیت در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، کورین، نصرت آباد و بخش های تابعه تلاش شده که این انتخابات در کمال سلامت و امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات و رییس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاش افزود: افزون بر یک هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نمایندگان فرماندار و غیره در برگزاری پرشور انتخابات دخیل هستند.

وی ادامه داد: تاکنون در چندین مرحله آموزش اعضای ستاد انتخابات، بخشداران، بازرسان، نمایندگان فرماندار، هیئت های اجرایی با هدف رفع نواقص برگزار شده و با حساسیت بالایی از آرای مردم صیانت می شود.

قلندرزهی اظهار داشت: در حیطه انجام وظایف ستاد برگزاری انتخابات و هیئت های اجرایی برای جذب حداکثری و دفع حداقلی و مشارکت بالای مردم در انتخابات تلاش شده و همچنان همین رویه را دنبال می کنیم و در حوزه نظارت نیز نیروهای سخت کوش در شورای نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس در 104 شعبه اخذ رای در خاش برگزار می شود

انتخابات مجلس در 104 شعبه اخذ رای در خاش برگزار می شود