مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-03اجتماعي

خسارت وزش باد شدید به 5 تیر چراغ برق و درختان


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر وزش باید شدید در برخی مناطق استان اصفهان 5 تیر چراغ برق و تعدادی از درختان فضای سبز در مناطقی مانند نایین و نطنز دچار آسیب شدند.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر وزش باید شدید در برخی مناطق استان اصفهان 5 تیر چراغ برق و تعدادی از درختان فضای سبز در مناطقی مانند نایین و نطنز دچار آسیب شدند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد شدید در مناطق شرق، شمال و جنوب استان، اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان وزش باد شدید را پیش بینی کرده بود و بلافاصله از طریق رادیو اطلاع رسانی کردیم، براین اساس در ساعات اولیه وزش باد شدید در نایین و مناطقی که برای ساعاتی مسدود شده بودند، اقدامات پیشگیرانه ای انجام شد.

وی تصریح کرد: برای ساعاتی که مسیر راه انارک، چوپانان و نایین به علت شدت وزش باد، گرد و غبار و کاهش میدان دید مسدود شده بود، با تدبیر پلیس راه و اقدامات پیشگیرانه توانستیم از وقوع حوادث غیر مترقبه جلوگیری کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در استان 5 تیر برق و تعدادی از درختان فضای سبز در مناطقی مانند نایین و نطنز دچار آسیب شدند، خاطرنشان کرد: همچنین خسارتی به برخی از دیواره های محل نگهداری دام ها به علت سقف های کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت وزش باد شدید به 5 تیر چراغ برق و درختان

خسارت وزش باد شدید به 5 تیر چراغ برق و درختان