مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 05:302020-02-03بين الملل

صدای نفس ارتش سوریه به شهر اشغالی «سراقب» ادلب رسید


ارتش سوریه با تصرف و آزادسازی دو روستای دیگر در جنوب و جنوب شرق شهر سراقب در جنوب استان ادلب، موفق شد جاده ارتباطی غرب شهر را زیر قدرت آتشباری خود قرار دهد تا مقدمات آزادی این شهر نیز فراهم آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان های ارتش سوریه روستای جوباس در جنوب غرب شهر سراقب در ادلب را پس از درگیری های شدید با تروریست های جبهه النصره به تصرف خود درآوردند.

یک منبع میدانی در استان ادلب اعلام کرد واحدهای ارتش سوریه در پیرامون روستای جوباس پیشروی کرده و روستای سان در همجواری آن را هم به کنترل خود درآوردند و بدین ترتیب نیروهای ارتش مسیر جاده کمک رسانی به تروریست های سراقب را از محور غربی این شهر و از طریق بخشی از جاده بین المللی ام -4 که حلب را به لاذقیه متصل می کند زیر کنترل آتشباری خود گرفتند.

سراقب و جهت پیشروی ارتش سوریه   به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری مراسلون، ارتش سوریه با پیشروی های جدید خود از سمت محور جنوبی شهر سراقب به خط تماس با حومه شهر رسیده و محله های جنوب غربی این شهر را زیر کنترل آتشباری خود گرفته است.

ارتش سوریه عصر دیروز هم روستاهای کفر بطیخ و دادیخ در جنوب سراقب را پس از درگیری هایی که با کشته شدن 60 نفر از تروریست های جبهه النصره و گروه های متحد آن همراه بود پس گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای نفس ارتش سوریه به شهر اشغالی «سراقب» ادلب رسید

صدای نفس ارتش سوریه به شهر اشغالی «سراقب» ادلب رسید