مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-03سياسي

تاکید وزیر راه بر نوسازی فوری ناوگان حمل و نقل


نوسازی ناوگان حمل و نقل باید در قالب یک نهضت و به صورت هوشمند و با کم کردن کاغذبازی ادامه یابد.

- به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در پنجمین نشست شورای حمل ونقل و لجستیک با تاکید بر لزوم انجام اصلاحات داخلی و فرآیندی در ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل کشور گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور باید در قالب یک نهضت و به صورت هوشمند و با کم کردن کاغذبازی ادامه یابد.

آقای محمد اسلامی که به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان ستادی و حمل و نقلی با هدف بررسی چهار موضوع وضعیت ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت، وضعیت پیشرفت سامانه جامع حمل ونقل، لجستیک دریایی و بندری هوشمند و وضعیت بارش ها و پیش بینی هوا برگزار شد افزود: همه تعهدات وزارت راه و شهرسازی در تکمیل سامانه جامع حمل و نقل انجام شده است.

در ادامه جلسه، وضعیت پیشرفت سامانه جامع حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد بر اساس ضوابط فنی - اجرایی توسعه دولت الکترونیکی، از 14 خوشه مرکز تبادل اطلاعات، حمل و نقل و شهرسازی خوشه سیزدهم است و در حال حاضر 3 خوشه در مرکز تبادل اطلاعات راه اندازی شده که حمل ونقل سومین خوشه فعال در این جمع است.

بر این اساس تعهدات وزارت راه و شهرسازی در قبال اجرایی کردن ماده 14 آیین نامه اجرایی مواد 5 و 6 مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر راه بر نوسازی فوری ناوگان حمل و نقل

تاکید وزیر راه بر نوسازی فوری ناوگان حمل و نقل