مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-03اقتصادي

پوشاک ایرانی خریدار خارجی دارد نیازمند برندسازی هستیم


میراسماعیل صدیق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت صادرات پوشاک، اظهار کرد: به دنبال افزایش نرخ ارز و در کنار آن عدم واردات پوشاک قاچاق و جلوگیری از عرضه و فروش این نوع کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی، تولیدکنندگان به تولید بیشتر و با کیفیت تر تشویق شدند و این موارد به تبع در صادرات پوشاک ایرانی نیز تأثیر گذار بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشورهای همسایه پوشاک ایرانی را با نرخ مناسب تری نسبت به تولیدات دیگر کشورها می توانند تهیه کنند، افزود: در این زمینه تولیدکنندگان پوشاک ایرانی تقاضاهای خوبی برای صادرات داشته اند به عنوان نمونه از کشور آذربایجان نیز گروه هایی برای عقد قرارداد در این زمینه به ایران آمده اند.

رییس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج با تاکید بر اهمیت فعالیت صنایع نساجی ایران به منظور تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنعت پوشاک داخل، گفت: زمانی که پارچه به اندازه کافی در دسترس تولید کنندگان صنعت پوشاک باشد به تبع آنها نیز می توانند به سطح ایده آلی از تولید و در کنار آن فعالیت مؤثرتر در امر صادرات دست یابند، اما در حال حاضر وضعیت صنعت نساجی کشور نیز آنچنان روبراه نیست.

صدیق با تاکید بر اینکه اکنون واردات منسوجات و سایر مواد اولیه مورد نیاز صنعت پوشاک به کشور ممنوع شده است، بیان کرد: اگر این مشکل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشاک ایرانی خریدار خارجی دارد نیازمند برندسازی هستیم

پوشاک ایرانی خریدار خارجی دارد نیازمند برندسازی هستیم