مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-03ورزشي

مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ کشور در کرج برگزار می شود


مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت: در ایران تمرکز رسانه ها بیشتر بر روی ورزش فوتبال و چند رشته ورزشی دیگر است در حالی که جمعیت ورزشکار زیرمجموعه فدراسیون ورزش های رزمی از دیگر ورزش ها بیشتر است.

- ایسنا/البرز مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت: در ایران تمرکز رسانه ها بیشتر بر روی ورزش فوتبال و چند رشته ورزشی دیگر است در حالی که جمعیت ورزشکار زیرمجموعه فدراسیون ورزش های رزمی از دیگر ورزش ها بیشتر است.

عباس زندی روز دوشنبه 14 بهمن در نشست مطبوعاتی ویژه اطلاع رسانی برگزاری مسابقات کشوری اسپورت کیک بوکسینگ که در اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار کرد: این رقابت ها در گروه مردان و در هفدهم بهمن ماه از ساعت 16 در کرج آغاز شود و تا حدود ساعت 10 شب ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت: 22 شرکت کننده در این سری از مسابقات حضور دارند که قسمت اعظم این شرکت کننده ها در رده بزرگسالان هستند.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی اکنون نیاز به برنامه ریزی و تخصیص بودجه دارد، اظهار کرد: بدون شک با ایجاد زیرساخت های لازم تعداد ورزشکاران این رشته افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ کشور در کرج برگزار می شود

مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ کشور در کرج برگزار می شود